Rondreis USA 2 maart t/m 30 mei

De eerste 24 uur op Amerikaanse bodem!

Hi allemaal,

Hierbij een eerste berichtje om te laten weten aan iedereen dat we goed en wel zijn aangekomen in Miami. Nadat we gebracht waren naar Brussel int waren we de allereerste die incheckte! Daarna hebben we lekker gechilled op het vliegveld en ging de tijd vrij snel. Om 9 uur mochten we gaan boarden en we konden zo doorlopen bij de Gate. In het vliegtuig bleek dat de stoel naast ons niet bezet was, dus we hadden lekker 3 stoelen voor ons 2. Heerlijk om dik 8 uur lang de ruimte te hebben! We vlogen overigens met een boeing 757, wat een vrij klein ding is, vergelijkbaar met transavia toestellen. Onderweg weinig geslapen maar we hebben ons vermaakt met 2 films.

Om iets na 12 uur (plaatselijke tijd, voor jullie 18u) landen we in New York. Daar kregen we de hele paspoortcontrole maar ze vroegen eigenlijk niets. Behalve lang wachten was het zo gepiept. We hadden maar 2 uur overstap tijd en dat redde we net, dus dat was wel goed op elkaar afgestemd.

Om 10 voor half 3 stegen we weer op en klokslag 5en landen we op Miami airport. Plaatselijke temp 26 graden! Heerlijk! Na lang wachten op onze bagage stapten we in een busje die ons naar het rentall car center bracht, waar we ons koekblik konden ophalen waar we de komende 3 maanden mee zullen gaan rijden. Uiteindelijk konden we voor relatief weinig geld onze auto upgraden naar ja... IEDERE auto die we wilden! We kregen een boekje met foto's en kies maar! Helaas was de cabrio al uitgeleend, dus het is nu een chevrolet camaro geworden. Een vrij asociale bak voor 2 backpackers haha! Toen werden we gelijk op de proef gesteld, want nu moesten we gaan navigeren naar ons hotel! Dat bleek gelukkig nog vrij simpel, behalve het vele eenrichtingsverkeer in Downtown, wat ons een paar extra rondjes liet rijden. Uiteindelijk hadden we het hotel gevonden en Jeffrey was nog in een zevende hemel van de auto :)

Toen we het hotel binnenliepen waarschuwde een jongen ons dat het ontzettend smerig was en we gingen dus met weinig verwachtingen naar binnen. Uiteindelijk valt het mee. Het is goedkoop en simpel, maar wel in het centrum en het bed slaapt goed en er stroomt warm water uit de douche (wellis waar na 5 min wachten maar toch).

We waren ontzettend moe van de lange reis en zijn heel even over Biscayne Boulevard gelopen waar we onze eerste amerikaanse hamburger hebben gescoord! Om iets na 9en zijn we echter als een blok in slaap gevallen om 11 uur later weer op te staan :)

We zitten nu aan het ontbijt en gaan zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag!

Ojaaa.. Ons USA telefoonnummer is: 305 890 7783 (voor buitenland met een 1 ervoor)

Lieneke

Heerlijk om te horen meis, ben jaloers wat zullen jullie een geweldige tijd tegemoet gaan. Ik volg deze site op de voet hoor. Leuk om te lezen! Haha lekker die amerikaanse hamburger, toch wel met coca cola ;-)
veel plezier!! xx

Iris

Wat grappig, ik wilde je net een berichtje sturen en toen kwam t eerste verhaal ter plaatse al! :)
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een mooie auto hebben gescoord om te touren! Heel veel plezier en kijk uit naar jullie volgende avontuur!!

xxxx

Roel

Klinkt goed Cassie. Genieten zullen jullie, dat is zeker!!!
Have fun nog en ik lees jullie avonturen mee...

OPA en OMA

Heel leuk om de eerste dag dat jullie weg zijn ,al te lezen wat je allemaal al gedaan heb.
De reis is al goed geslaagd bof konten geniet er van he.
Heel veel Groetjes en een dikke kus . PS
juwelier Florentijn is net overvallen

Hugo

Camaro! Nice!

ilona en patrick

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, ga lekker genieten de komende maanden en wij genieten hier wel mee van de verhalen en fotos.
Groetjes

Anne

Ahhh heeerlijk 26 graden!!!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.. Al meteen begonnen aan het Amerikaanse fastfood :) En een coole auto hoort natuurlijk ook bij de USA style!!
Klinkt allemaal als een goed begin van een geweldige reis!!
Veel berichtjes posten he :D

Dikke kuss

Curly

Fijn om te horen dat alles goed gegaan is! Die upgrades met die auto's zijn inderdaad echt chill in Amerika! Super leuk dat jullie al zo snel iets van jullie lieten horen! Ben alweer benieuwd naar t volgende verhaal, waarschijnlijk weer een jaloersmakend verhaal haha, maar heerlijk om allemaal te lezen!
Ik ga me nu verkleden (06.45 uur), want vandaag begint hier de Vastelaovend!! (Gelukkig ook goed weer:))

Tot gauw, dikke kus Curly

gajes

Heey luij,

veul plezier daor he iech zeen uch pas weer in aug
lees de verhaole wel he in curacao he

groetjes dikke (K) oet ut werrem curacao :P

Pap en Marly

Goed te horen dat jullie al in Miami zijn. We hebben het telefoonnr en zullen morgen eens bellen of het werkt. Stoere bak die Camaro, hadden we die ook niet op Curaçao maar dan een oude versie? Have a save trip!

janet

Wat heerlijk voor jullie dat upgraden van de auto van een klein autootje naar zo`n onwijze leuke auto.Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.Hoop dat jullie een coole tijd hebben daar maar dat gaat lukken Miss you het is wel stil hier.Geniet er van en dikke kus

Opa en Oma

Halo Jeffrey en Cassandra
Zijn jullie al een beetje gewend aan het Amerikaanse leven . dikke kus

astrid paul femke maud joris

hello gaaf dat jullie samen op avontuur gaan en wij kunnen mee lezen. opa en oma gaf jullie site , dacht dan maar gelijk ff jullie een onwijs gave trip wensen. have fun en geniet . groet uit friesland

Femke

Hey Neef
Veel plezier Xd
Hoop dat jullie het naar je zin hebben.
Nou ben je wel weg op mijn verjaardag :(
Tot de volgende x
Kus