Rondreis USA 2 maart t/m 30 mei

The End... We're back!

Zooo, nog even een laatste berichtje op onze site... WE ZIJN NAMELIJK TERUG!

Frown

Ja helaas... ons avontuur van 3 maanden zit er op! We hadden nog helemaal geen zin om naar huis te gaan natuurlijk, mja het geld was op haha dus we moesten wel!
Tongue out

Onze laatste week was echt nog genieten! We hebben nog lekker op het strand gelegen in Fort Lauderdale en zijn maandagochtend naar Miami Airport gereden om onze auto in te leveren.
Vervolgens werden we met een shuttle busje afgezet bij de de haven en konden we gelijk aan boort van de Carnival Imagination! Om 4 uur kregen we een veiligheidsuitleg en erna vaarden we uit! Bye bye Miami, op naar Key West!

Aan boord van het schip hebben we ons echt geen minuut verveelt. Er was karaoke, comedy, een sportschool en sauna, een zwembad, bubbelbaden, zonnedeck, glijbanen, midgetgolfbaan, theater, casino, you name it! haha!

De volgende dag hebben we Key West verkend en een fiets gehuurd. Daarna hebben we lekker aan het zwembad gelegen op de boot en ja ja zelfs gesport!
Woensdag kwamen we om half 2 aan inCozumel,Mexico en toen hebben we een ouderwetse kever cabrio gehuurd haha! Met die gammelbak zijn we het eiland over gereden. Zo zijn we gaan kijken bij een natuurpark en zijn we gestopt bij verschillende mooie strandjes! 's avonds nog wat rondgelopen in Downtown en toen hebben we de zonsondergang bekeken vanuit het bubbelbad op de boot haha! Om 22 uur vaarden we weer uit.
Donderdags hadden we een fun day at sea en hebben we lekker de hele dag niets gedaan. Behalve jeff dan, die had om 9 uur 's morgens een Personal training haha!

Vrijdags kwamen we weer aan in Miami en hebben we het weekend nog genoten van mooi weer en het strand! Zondags was het helaas alweer tijd te vertrekken. Volgens schema stegen we half 7 op, op naar huis! Oja we hadden wel 2 tassen extra én overgewicht, voor al die gekochte spullen haha!

Nog even meegenieten met ons? Bekijk dan alle 4000 foto's op www.zaatepleemiepen.nl

annemie

Cassandra en Jeff van harte welkom in "ons landje"
Hier is het ook goed hoor!
Ik hoop dat jullie wennen aan de regels, regelmaat, structuur enz. Het zal wel lukken met al die mooie herinneringen die jullie maar goed moeten koesteren,
Tot gauw weer.

Han

Hee Jeff
Tijd gaat snel hé ook hier heb alles een beetje gevolgd,
jullie hebben erg genoten zo te zien.
Zie ik je nog bij Y.L. ?
Ja toch :-)