Rondreis USA 2 maart t/m 30 mei

Tornado adventures in New Orleans

Hi!

Nog geen 24 uur later alweer een korte update. We zijn veilig en wel aangekomen in Houston (texas). Maar dat scheelde niet zo veel als we nu de nieuwsberichten zien...

Vanmorgen rond een uurtje of 6 werden we wakker vanwege de regen ('s avonds had het ook al wat geregent en waaide het, maar dat viel mee ten opzichte van wat we in Panama hadden gehad). Cass dacht nog 'shit ik hoop dat het zo stopt want nu moeten we de tent nat inpakken' en ging weer verder slapen. Nog geen half uur later zaten we beide klaarwakker rechtop in onze tent, want zomaar ineens ging het keihard maar dan ook keihard waaien, regenen en onweren. Lang geleden dat we zo'n zwaar onweer hebben meegemaakt. De tentpalen bogen helemaal door en het zeil klapperde alle kanten op. Beide zaten we dus met man en macht van binnen uit de tent palen tegen te houden. Dat bleek nog vrij lastig. Het stopte maar niet en we vreesden het ergste voor ons tentje. Uiteindelijk vlogen de haringen eruit en was het bovenste tentzeil los. Jeffrey ging heldhaftig in zijn boxershort in de stromende regen de haringen er terug in stoppen, waarna Cass schreeuwde vanuit de tent; 'Jeff, Zullen we naar de auto vluchten?'. Ja is goed schreewde hij en we pakte zoveel mogelijk spullen wat we konden. Als verzopen katjes zaten we in de auto te wachten tot het over was. Inmiddels hoorde we op de radio dat er meerdere tornado's in Louisianna actief waren en dat er een tornado warning was. Heavy shit! Uiteindelijk stopte het iets voor 8 uur dan eindelijk met regenen en konden we de schade opnemen. In de tent stont inmiddels een aardige plas water en alles was door en door nat. We hebben alles ingepakt en zijn maar gaan rijden. Inmiddels zijn we in Houston en zijn we naar het Space center geweest hier (houston, we have a problem, je weet wel). Gelukkig is de storm bij ons dus nog meegevallen en hebben we veel geluk gehad. We zien net op het nieuws dat er huizen hun daken kwijt zijn en auto's die op de kop liggen. Hebben wij weer! Gelukkig is het hier lekker weer, 24 graden en gaan we het goede weer tegemoet. De storm gaat richting het noord-oosten van de USA.

Nou wat een avontuur, dat moesten we even kwijt, kijk ook de foto's! :-)

JOHAN

Ik zeg een hotel MET droger vanavond!!

Pim en Rachelle

Wauw.. jullie hebben al veel meegemaakt zeg!! Klinkt echt super gaaf allemaal en echt leuk om het te kunnen lezen :) Nog heel veel plezier en blijf ons updaten!

Liefs, x

Iris

Gezellige boel daar! Op naar t goede weer zou ik zeggen!
Wel echt gaaf wat jullie allemaal meemaken! :D Daar kan un pilske met carnaval toch niet tegenop he!!
Heel veel plezier nog!!

xxx

Opa en Oma

Wat een belevenis zeg maar ook wel eens leuk om het mee te maken .
Gelukkig is het goed afgelopen?
Verder blijven genieten van alle het mooie en slechte van Amerika.Jeff maak ook eens een foto van je auto ik ben benieuwd hoe die er uit ziet ,
Dikke kus

Curly en Ronald

Wooww die tornado! Die foto's spreken boekdelen.. Gelukkig zijn jullie er veilig uitgekomen:)
Het vorige verhaal was ook erg leuk om te lezen! Kunnen we een beetje meegenieten he;)

Lieverds, geniet lekker verder en we kijken alweer uit naar t volgende verhaal en foto's!

Dikke poeneee!!

Sanne

Boh heftig zeg!! Hebben jullie dat ook es meegemaakt, hoort bij Amerika zullen we maar zeggen. Gelukkig viel de schade mee, en hebben jullie er een mooi verhaal aan overgehouden!
Goede reis verder en duimen voor alleen nog maar mooi weer! Tot het volgende verhaal!
Liefs!!

Anne

Sooo fijn zo'n tornado!! Maar hebben jullie dat ook weer eens meegemaakt haha die foto's ook echt!
Ben blij dat jullie het verder erg naar de zin hebben! Jullie hebben al veel gedaan :) Erg leuk om allemaal te lezen. En blijf maar komen met die lange verhalen he!!
Goede reis verder en geniet ervan!

Dikke kussss

nicole f.

je zult het maar meemaken zo'n tornado ik zou aardige angst hebben. Je ziet het wel eens op t.v. alles waait weg en dan zul je in zo'n tentje zitten. Hopelijk maken jullie dit niet meer mee en vanaf nu hoop ik dat jullie mooi weer hebben en dus verder kunt genieten. Ik volg jullie verhalen erg leuk en spannend.
groetjes nicole f.

Carmen

Hoi Cass & Jeff!

Wat een leuke verhalen om te lezen zeg, helemaal top! En wat een avontuur maken jullie mee zeg, je bent er pas net dus dat belooft wat haha.

Heel veel plezier daar!! X Carmen

janet

Jeetje wat een verhaal joh. In je boxershort buiten in de regen zal er leuk uit hebben gezien ik weet hoe het er droog uitziet maar nat..... leek het een beetje op een wet boxershort contest?Wel leuk om te lezen hoeveel jullie daar meemaken maar ook best eng denk ik of niet?Dikke kus en tot het volgende verhaal

Nicole

sjongejonge wat een verhaal weer! Met een tentje in een gebied waar tornado's zijn :D haha, maar goed dat het goed is afgelopen.

Universal Studio's is echt leuk, ik ben er ook geweest 3 weekies geleden :D, mocht helaas bijna nergens in. Je moet echt in die Harry Potter atractie gaan, die is echt vet.

Leuk om al jullie verhalen te lezen! Have fun!

xxxx Nicole

Marion

Hoi Jeff en Cassandra

Allereerst Van Harte Jeff en heel fijne verjaardag!!! Kwam via Hyves op jullie reisverslag en heb het net even zitten lezen, jullie hebben al aardig wat meegemaakt zeg leuk hoor en die storm pfff heftig. Veel plezier en geniet, ga jullie volgen. Groetjes Marion

janet

Hello lieve Jef en Cas,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jef en jij Cas gefeliciteerd met je vriendje.Hier verder alles goed ik heb vandaag met Beau de Ernst en Bobbie loop gedaan van wel 1 kilometer.Van de week ga ik weer beginnen met lopen hopelijk de volgende keer de 10 km.Fijne dag vandaag samen en Cas verwen je Jef een beetje extra vandaag?Dikke kus Janet

Manon

Jeetje.. Heftige shit zeg.. Wat gebeurd er toch allemaal in de wereld... Afeglopen weekend Japan :-S

Hansblom

Zijn jullie nog in Houston ? Ben as donderdag ook